Limba

Întrebări frecvente

Dacă nu găsești mai jos răspunsul la întrebările tale, poți oricând să ne suni. Totuși, vezi mai jos cele mai frecvente întrebări legate de produse si comenzi.

T*:  0265 534.214

T*:  0265 534.215
M*: 0761 102.800
Program: Luni – Vineri: 8:00/16:00
*linii telefonice cu tarif normal

 

Întrebări despre comanda ta

 

 

Am primit un card cadou într-o campanie si am încercat sa îl folosesc la o comanda, dar nu se aplica. De ce?
Asigura-te ca produsul pe care vrei sa îl cumperi face parte din categoriile participante la campanie. Daca totuși nu reușești sa aplici cardul cadou pentru plata comenzii, contactează-ne la T*:  0265 534.214, T*:  0265 534.215, M*: 0761 102.800

 

De ce nu reușesc sa plătesc comanda online cu cardul?
Introducerea greșită a datelor cardului este cel mai frecvent motiv pentru care plata cu cardul nu funcționează. Daca ai tastat corect si tot nu reușești sa plătești, suna-ne la T*:  0265 534.214,

T*:  0265 534.215, M*: 0761 102.800

 

În câte rate pot sa plătesc o comanda?
Daca vrei sa plătești cu cardul în rate fără dobândă, găsești aici toate ofertele de rate pentru fiecare bancă.

Dacă vrei o soluție de finanțare, aici sunt toate informațiile de care ai nevoie.

 

Ce înseamnă produs resigilat?
Produse funcționale, care au fost expuse in showroom-uri sau au fost testate de către clienți. Starea fiecărui produs resigilat este descrisa in pagina produsului. Aceste produse beneficiază de garanție.

Produsele resigilate nu beneficiază de eventualele promoții, cadouri care însoțesc produsele noi.

Ca să nu ai îndoieli in privința produsului cumpărat, profită de deschiderea coletului la livrare.

Daca alegi sa ridici produsul resigilat din showroom, îl poți verifica la bancul de probe si refuza daca nu iți place cum arata sau cum funcționează.

 

 

Întrebări despre comanda

 

Am înregistrat o comanda si vreau sa o plătesc online. Cum procedez?
Daca după ce ai înregistrat comanda te-ai răzgândit in privința modului de plata si vrei sa o plătești cu cardul online te rugam sa ne suni la numerele T*:  0265 534.214, T*:  0265 534.215, M*: 0761 102.800 si iți vom trimite un link pentru efectuarea plății online.

 

Am înregistrat o comanda si m-am răzgândit, vreau alt produs. Cum procedez?
Dacă nu ai primit încă produsul comandat si nu îl mai vrei, ne poți suna la T*:  0265 534.214, T*:  0265 534.215, M*: 0761 102.800. Daca ai primit deja produsul, completează si trimite formularul de retur.

 

Am cerut anularea comenzii cu câteva minute in urma. De ce nu îmi apare in istoricul de comenzi ca e anulata?
De obicei, in cazul in care comanda ta a fost deja facturata, chiar dacă ai anulat-o, poate dura câteva ore până când statusul acesteia se actualizează in istoricul de comenzi.

 

Întrebări despre livrare

 

Când se livrează comanda mea?
a. Pentru produsele vândute de Bucin Mob, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un e-mail care va conține data estimata de livrare. Daca ai ales sa ridici comanda din showroom sau dintr-un punct de livrare, iți vom trimite un e-mail cu data in care le poți ridica.

De asemenea, poți urmării in orice clipa statusul comenzii tale întrând in contul de client bucinmob.ro, secțiunea Istoric comenzi.

 

Întrebări post-cumpărare

 

Nu sunt mulțumit de produsul pe care l-am primit. Cum pot sa îl returnez?
Daca produsul este vândut si expediat de bucinmob.ro, îl poți returna gratuit in termen de 30 de zile de la data livrării: completează si trimite acest formular de retur.
O parte dintre produsele vândute de Bucin Mob pot fi returnate si in showroom-urile noastre. Vezi condițiile pentru fiecare categorie de produse.

 

Cum procedez daca am primit produsul deteriorat?
Daca ai primit produsul deteriorat urmează pașii:
1.    fa câteva poze produsului, din care să reiasă cat mai bine unde este deteriorat
2.    trimite-ne o sesizare completând formularul de reclamații si sesizări