Urmărirea comenzii tale
După ce ai înregistrat comanda, poți urmării statusul acesteia din contul tău de client, in secțiunea “Comenzile mele”.
Modificare sau anulare comanda
Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrări este disponibila in contul tău de client, secțiunea „Comenzile mele”.
In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai răzgândit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cat mai repede la
T*: 0265 534.214,
T*: 0265 534.215,
M*: 0761 102.800
Colegii noștri de la Suport vor face tot posibilul sa iți modifice sau anuleze comanda.
Modalități de livrare pentru produsele vândute de bucinmob.ro:
Pentru ridicarea din showroom fac excepție produsele din categoria “construcții din lemn masiv” și "tâmplărie lemn stratificat".
Pentru comenzi plătite online (cu cardul online, in rate, prin iTransfer, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iți putem înmâna produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o împuternicire din partea firmei.