Limba

Livrarea comenzilor

Urmărirea comenzii tale

După ce ai înregistrat comanda, poți urmării statusul acesteia din contul tău de client, in secțiunea “Comenzile mele”.

 

Modificare sau anulare comanda

 

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrări este disponibila in contul tău de client, secțiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai răzgândit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cat mai repede la T*:  0265 534.214, T*:  0265 534.215, M*: 0761 102.800

. Colegii noștri de la Suport vor face tot posibilul sa iți modifice sau anuleze comanda.

 

Modalități de livrare pentru produsele vândute de bucinmob.ro

 

Livrare prin curier (standard)

 

Livrarea produselor de mari dimensiuni vândute de bucinmob.ro:

Pentru produsele de mari dimensiuni vândute de bucinmob.ro se aplica in funcție de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si diferă de la o categorie la alta. Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru: i) comenzile care conțin si produse aflate in promoție cu transport gratuit; ii) comenzile cu valoare de peste 400 lei.
Pe lângă taxa volumetrica, produselor li se adaugă taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variază in funcție de zona geografica. Aceste taxe se cumulează.

 

 Pentru localitățile din afara rețelei de curierat, costul livrării diferă in funcție de zona geografica si consta in Taxa pe regiune + Taxa pe zona. Aceste taxe pot fi consultate aici, pentru fiecare localitate in parte.

 

Ridicare din showroom

 

Serviciul de ridicare personala din showroom-urile bucinmob.ro este marcat in pagina produselor eligibile si la finalizarea comenzii, in secțiunea Modalitate livrare.

 

Livrarea in showroom este gratuita pentru toate comenzile plasate direct in showroom, precum si pentru unele comenzi plasate online sau prin call center.

Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc in showroom, le poti ridica imediat. Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom-ul pe care l-ai selectat cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 7 zile (cu tot cu ziua in care primești notificarea de ridicare).

 

 

 

Pentru ridicarea din showroom fac excepție produsele din categoria “construcții din lemn masiv” și "tâmplărie lemn stratificat".

 

Pentru comenzi plătite online (cu cardul online, in rate, prin iTransfer, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iți putem înmâna produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o împuternicire din partea firmei.